Public administration jobs and careers
Learn about public administration jobs and different kinds of non-profit and public service work. Read about the different career paths you can take in public administration. Nrhiav seb yog dab tsi kev kawm uas koj xav tau thiab qhov twg los pib koj txoj hauj lwm nrhiav.
Learn about public administration jobs and different kinds of non-profit and public service work. Read about the different career paths you can take in public administration. Find out what training you need and where to start your job search.
Public koom haum saib xyuas cov hauj lwm yog hauj lwm uas yuav pab tau cov pej xeem. In many of these jobs, koj yuav tsum tau ua hauj lwm rau tsoom fwv - qhov no yuav yog lub zos, lub xeev, los yog tsoom fwv teb chaws (lub teb chaws) tsoom fwv. Los yog koj yuav ua hauj lwm rau ib tug uas tsis yog-profit cov koom haum. Qhov no yuav ua tau dab tsi los ntawm pab neeg nrhiav tsev nyob rau kev nrhiav nyiaj txiag rau ib tug sib hlub sib txhawb.
Public administration jobs are jobs that serve the public. In many of these jobs, you will be working for the government – this could be local, state, or federal (national) government. Or you could work for a non-profit organization. This could be anything from helping people find housing to fundraising for a charity.
Public administration jobs and the services they provide often deal with solving problems. Teeb meem yog ib feem ntawm lub neej, thiab tsis muaj yeej ib kev thov rau cov neeg uas txaus siab rau tackle cov teeb meem. Yog hais tias koj nyiam txoj kev sib tw, qhov no yog ib qho exciting teb kom tau mus rau hauv. Ib txoj hauj lwm nyob rau hauv tsoom fwv thiab pej xeem cov thawj coj los yog ib qho chaw nyob qhov twg koj yuav pab tau cov neeg thiab koj lub zej zog.
Public administration jobs and the services they provide often deal with solving problems. Problems are part of life, and there is always a demand for people who are willing to tackle these problems. If you like challenges, this is an exciting field to get into. A job in government and public administration is a place where you can help people and your community.
Which public administration job?
Which public administration job?
Public koom haum saib xyuas cov hauj lwm yuav ua raws li muaj ntau ntau paths:
Public administration jobs can follow many different paths:
- Kev Kawm Ntawv khiav dej num – education is a big part of government services. Cov tub txawg nyob rau hauv cov cheeb tsam no ntawm tswj tsev kawm ntawv thiab kawm ntawv qib siab.
- Executive thawj coj - ib tug thawj coj ntawm ib tug uas tsis yog-profit cov koom haum pab rau lub koom haum, seb puas tsimnyog tau nyiaj, tuas cov rooj sib tham thiab cob hauj lwm rau cov neeg ua hauj lwm. kawm how to be a nonprofit executive director.
- Public koom haum saib xyuas kws pab tswv yim - pab tswv yim qhia tsoom fwv cov koom haum thiab uas tsis yog-profits txog tej teeb meem xws li ua kev cai, lub rooj sib tham pob nyiaj siv, thiab yuav ua li cas npaj zoo.
- Tus kav nroog – mayors speak up for their cities and communities, ua hauj lwm nrog lub nroog council, thiab npaj kom daws tau lub zej lub zos cov teeb meem. Mayors raug xaiv ua hauj lwm.
- Program pab - a program assistant helps organize programs and support the programs director – a good stepping stone to other non-profit jobs. kawm how to be a program assistant.
- Case saib xyuas – a case manager helps people with their particular situations, xws li nyiaj txiag, kev cai lij choj, kev kho mob, ua hauj lwm, los yog vaj tsev teeb meem. Bilingual ci txawj ntse yog nyob hauv kev thov, yog li no yuav ua tau ib tug zoo heev txog hauj lwm rau cov neeg tawg rog thiab cov neeg tsiv teb.
- Program analyst – program analysts improve programs by evaluating and analyzing them, nrhiav txoj kev los ua rau lawv zoo tshaj. Qhov no yog zoo kev txawj ntse raws li ntau cov kev pab cuam nyob rau hauv tsoom fwv thiab tsis yog-profits yuav tau zoo tuaj nrog kev pab sab nrauv.
- Lub tshuab txhais lus thiab tus neeg txhais lus – interpreters work with spoken words and conversations, thiab txhais lus ua hauj lwm nrog ntawv lus. Cov tib neeg yuav ua li cas ob hauj lwm. Cov no yog cov zoo cov hauj lwm rau cov neeg tawg rog thiab cov neeg tsiv teb. kawm how to be a translator or interpreter.
- Housing tshwj xeeb – people who work in these careers are responsible for helping families find affordable housing. Txij li thaum qhov yuav tsum tau rau pheej yig vaj tsev yog nce rau cov neeg tawg rog thiab cov neeg tsiv teb, qhov no yuav yog ib tug zoo ua hauj lwm rau saib mus rau hauv.
- Kev tshawb fawb associate – if you are interested in conducting researches and interviews, thiab ua cov ntaub ntawv thiab cov ntawv qhia, qhov no yuav ua tau ib tug zoo heev txog hauj lwm rau koj.
- Education administrator – education is a big part of government services. Professionals in this area of manage schools and colleges.
- Executive director – a director of a non-profit organization advocates for the organization, raises money, holds meetings and assign duties to the staff. Learn how to be a nonprofit executive director.
- Public administration consultant – consultants advise government agencies and non-profits on issues such as making policies, meeting budgets, and how to organize well.
- Mayor – mayors speak up for their cities and communities, work with the city council, and make plans to solve community problems. Mayors are elected officials.
- Program assistant – a program assistant helps organize programs and support the programs director – a good stepping stone to other non-profit jobs. Learn how to be a program assistant.
- Case manager – a case manager helps people with their particular situations, such as financial, legal, medical, work, or housing issues. Bilingual skills are in demand, so this would be an excellent career for refugees and immigrants.
- Program analyst – program analysts improve programs by evaluating and analyzing them, finding ways to make them more effective. This is valuable expertise as many programs in government and non-profits can be improved with outside help.
- Translator and interpreter – interpreters work with spoken words and conversations, and translators work with written words. The same person can do both jobs. These are great jobs for refugees and immigrants. Learn how to be a translator or interpreter.
- Housing specialists – people who work in these careers are responsible for helping families find affordable housing. Since the need for affordable housing is rising for refugees and immigrants, this will be a great career to look into.
- Research associate – if you are interested in conducting researches and interviews, and producing materials and reports, this would be an excellent career for you.
Yog pej xeem koom haum saib xyuas txoj cai txoj hauj lwm rau kuv?
Is public administration the right job for me?
Yog hais tias koj nyiam ua hauj lwm nrog cov pej xeem, qhov no yog ib tug zoo ua hauj lwm teb rau koj. Kev sib txuas lus yog ib qho tseem ceeb nyob rau hauv lub cheeb tsam - koj yuav tsum tau zoo sau ntawv thiab zoo txawj lus Askiv.
If you like working with the public, this is a good career field for you. Communication is important in the area – you will need good writing skills and good English skills.
Tsis tas li ntawd, koj yuav muab koj cov newcomer cov cuab tam yuav zoo siv! Koj txawj hais lus thiab kev nkag siab ntawm lwm haiv neeg yuav tsum muaj nuj nqis nyob rau hauv tej teb qhov twg koj yuav pab tau cov neeg tsiv teb los yog kev soj ntsuam txog nrog lwm lub teb chaws.
Also, you can put your newcomer assets to good use! Your language skills and understanding of other cultures will be valued in any field where you are helping immigrants or dealing with other countries.
If you are not sure if this is the right career for you, koj ua tau coj ib tug self-kev soj ntsuam kuaj ntawm careeronestop.org. Koj yuav tau watch a video about government and public administration jobs.
If you are not sure if this is the right career for you, you can take a self-assessment test at careeronestop.org. You can also watch a video about government and public administration jobs.
Qhov twg ua kuv pib?
Where do I start?
You can get into a public service career in several ways.
You can get into a public service career in several ways.
Siv koj cov kev
Use your experience
Koj yuav tau txais mus rau hauv ib co pej xeem koom haum saib xyuas cov hauj lwm vim hais tias ntawm koj yav dhau los ua hauj lwm kev. Neeg nkag mus rau pej xeem koom haum saib xyuas los ntawm ntau lwm teb: science, marketing, noj qab haus huv, ua lag ua luam, thiab kev kawm ntawv. Piv txwv li, Yog hais tias koj tau ua hauj lwm raws li ib tug kws qhia ntawv, koj yuav hloov mus rau hauv ib qho kev tswj txoj hauj lwm nyob rau hauv kev kawm ntawv. Yog hais tias koj ua hauj lwm rau ib tug me me vaj tsev uas tsis yog-profit, tej zaum koj yuav tsiv mus nyob los ntawm ib tug neeg txhais lus txoj hauj lwm mus rau ib rooj plaub saib xyuas uas yuav pab cov neeg nrhiav tsev nyob. Yog hais tias koj yog ib tug twb tau pej xeem neeg ua hauj lwm nyob rau hauv tej hauj lwm, uas yuav pab tau ib yam nkaus thiab.
You can get into some public administration jobs because of your previous work experience. People enter public administration from many other fields: science, marketing, health, business, and education. For example, if you have worked as a teacher, you could transfer into an administrative job in education. If you work for a small housing non-profit, you may move from an interpreter position into being a case manager who helps people find housing. If you are already a public employee in any job, that can help too.
tau tsim nyog
Ntau tug tswv zog yuav saib kom paub meej peev xwm. Tej zaum lawv yuav xav ib tug neeg uas muaj ib tug Associate lub degree los yog Bachelor degree nyob rau hauv pej xeem cov thawj coj los, tiam sis feem ntau lwm degree nyob rau hauv ib yam teb yuav ua - kev ua hauj lwm, tswj, thiab kev sib txuas lus tsim nyog yog tag nrho cov pab nyob rau hauv pej xeem cov thawj coj los ua hauj lwm. Ib tug Master lub nyob rau hauv pej xeem cov thawj coj los (MPA) yog ib sab saum toj peev xwm rau cov neeg uas xav mus ua hauj lwm nyob rau hauv tsoom fwv. Nws feem ntau yog yuav siv sij hawm lwm ob xyoo nyob rau sab saum toj ntawm koj cov Bachelor degree.
Many employers will look for more specific credentials. They may want someone with an Associate’s degree or Bachelor’s degree in public administration, but often another degree in a related field will do – social work, management, and communications qualifications are all useful in public administration careers. A Master’s in public administration (MPA) is a top qualification for people who want to work in government. It usually takes another two years on top of your Bachelor’s degree.
Ib tug Certified Public Manager (CPM) yog ib tug neeg uas tau ua tiav ib daim ntawv pov thawj kawm. Yog hais tias koj twb muaj ib tug pej xeem neeg ua hauj lwm, qhov no yuav ua tau ib tug txoj kev uas yuav tau txais mus rau hauv koom haum saib xyuas. Find a CPM course.
A Certified Public Manager (CPM) is someone who has completed a certified training program. If you already a public employee, this would be a way to get into administration. Find a CPM course.
Nws yog ua tau kom tau ib tug MPA online thaum koj ua hauj lwm thiab muaj kev paub raws li ib tug pej xeem neeg ua hauj lwm los yog nrog ib tug uas tsis yog-profit. Find online schools with MPA Programs.
It is possible to get an MPA online while you work and gain experience as a public employee or with a non-profit. Find online schools with MPA Programs.
Nrhiav cov chav kawm ntawv nyob ze ntawm koj
Find classes near you
Muaj ntau lub zej zog kawm ntawv qib siab muaj cov hoob kawm uas yuav ua tau kom cov hauj lwm nyob rau hauv pej xeem cov thawj coj los. Ib tug raug Hoob no yuav muaj xws li pej xeem kev tswj, kev txiav txim siab, civil service, nyiaj, pej xeem cov koom haum, thiab pej xeem-sector koom haum saib xyuas. Nrhiav ib lub zej zog kawm ntawv qib siab nyob ze koj.
Many community colleges offer courses that can lead to careers in public administration. A typical course will include public management, decision making, civil service, budgeting, public organizations, and public-sector administration. Find a community college near you.
You can gain experience by volunteering at a local organization. You will learn how non-profit organizations work, txhim kho koj txoj kev coj thiab kev sib txuas lus kev txawj ntse, thiab tsim kom tau koj network. Nrhiav ib qhov chaw mus pab ntawm Volunteermatch.org.
Yuav ua li cas yog hais tias kuv twb tsim nyog nyob rau hauv lwm lub teb chaws?
What if I am already qualified in another country?
Yog hais tias koj muaj ib tug pej xeem koom haum saib xyuas degree nyob rau hauv lwm lub teb chaws, Upwardly ntiaj teb no pab ua hauj lwm-kev tso cai cov neeg tsiv teb, cov neeg tawg rog, asylees, thiab tshwj xeeb txoj visa tuav tseg (SIVs) restart their professional careers in the USA.
If you have a public administration degree in another country, Upwardly Global helps work-authorized immigrants, refugees, asylees, and special immigrant visa holders (SIVs) restart their professional careers in the USA.
Yuav ua li cas lwm tus ua kuv xav tau?
What else do I need?
Pib koj txoj hauj lwm nrhiav
Start your job search
Koj puas xav mus ua hauj lwm rau Teb Chaws Asmeskas tsoom fwv, tsoom fwv hauv zos, los yog rau ib tug uas tsis yog-profit cov koom haum? Ntawm no yog ib co kev xaiv:
Do you want to work for the US government, local government, or for a non-profit organization? Here are some options:
- Search online job websites
Idealist.org teev cov hauj lwm nrog non-profit cov koom haum.
- Search online job websites
Idealist.org lists jobs with non-profit organizations.
- Use government websites
Yog xav saib kev rau cov hauj lwm nrog koj lub xeev tsoom fwv, pib nrog rau lawv cov official lub website. Nws yuav ua tau lub npe ntawm koj lub xeev ua raws li los ntawm “.Gov” - piv txwv li, Montana.gov. Nyob rau lub qhov home page, you will find a tab that says something like cov hauj lwm, ua hauj lwm, ua hauj lwm los yog cov hauj lwm. The US government has a website for government jobs. Feem ntau, koj yuav tsum tau ib tug neeg pej xeem US mus ua hauj lwm rau tsoom fwv teb chaws tsoom fwv, tab sis muaj kev zam. Koj txawj hais lus tej zaum yuav tsum tau, piv txwv li.
- Use government websites
To look for jobs with your state government, start with their official website. It will be the name of your state followed by “.gov” – for example, Montana.gov. On the home page, you will find a tab that says something like careers, employment, workforce or jobs. The US government has a website for government jobs. Usually, you have to be a US citizen to work for the federal government, but there are exceptions. Your language skills may be needed, for example.
- Siv koj lub zos hauj lwm qhov chaw
Tsoom fwv ua hauj lwm cov chaw zov me nyob rau hauv txhua lub nroog yog free. Lawv muaj tswv yim thiab kom ib daim ntawv teev ntawm lub zos cov hauj lwm. Lawv yuav muaj xws li lub cheeb nroog thiab lub nroog thiab uas tsis yog-profit cov hauj lwm. Koj yuav tau txais kev pab muaj nrog resumes thiab txoj hauj lwm daim ntawv sau npe. Lawv muaj peev xwm txuas koj mus kawm ua hauj lwm thiab kev kawm ntawv. nrhiav koj nyob ze hauj lwm qhov chaw.
- Use your local employment center
Government employment centers in every city are free. They offer advice and keep a list of local jobs. They will include county and city and non-profit jobs. You can also get help there with resumes and job applications. They can connect you to job training and education. Find your nearest employment center.