mahi Mātauranga me mahi
Ako e pā ana ki te mara mātauranga me te rerekē momo o mahi mātauranga. Pānuitia mō te ara umanga rerekē ka taea e koe te tango i roto i te mātauranga. Kimihia atu te mea whakangungu e hiahia ana koe me te wahi ki te tīmata i tō rapu mahi.
Learn about the education field and different kinds of education jobs. Read about the different career paths you can take in education. Find out what training you need and where to start your job search.
Mātauranga tikanga ako. A, no te mahi koe i mahi mātauranga, e te tauturu ia koe iwi ako i roto i tetahi ara ranei tetahi.
Education means learning. When you work at education jobs, you will help people learn in one way or another.
I roto i te USA, Me haere ngā tamariki katoa ki te kura. Na he nui te pūnaha kura, a reira e maha mahi mātauranga ki te whakaki i. He hoki maha whare wānanga, kareti, me pokapū whakangungu. Katoa o enei whakahere mahi i roto i te mara o te mātauranga.
In the USA, all children must go to school. So the school system is large, and there are many education jobs to fill. There are also many universities, colleges, and training centers. All of these offer jobs in the field of education.
E mahi mātauranga?
Which education job?
Ki te hiahia koe ki te tiki i te mahi mātauranga, e hiahia ana pea koe ki te whakaako. Ka kitea e koe kaupae ki te hoko i te kaiako tata atu ki raro i tenei whārangi. Ko reira e te tahi atu mahi mātauranga me mahi ki tua atu i te akomanga kura. Tenei ko etahi o ratou - te nuinga o ratou e rapu te tohu:
If you want to get an education job, you probably want to teach. You will find steps to becoming a teacher farther down this page. But there are other education jobs and careers beyond the school classroom. Here are some of them – most of them require a degree:
- Librarian - pukapuka i roto i te kareti, ngā kura me ētahi atu whare pukapuka whakarite pukapuka, ngaahi tohinoá, me makasini, me te raraunga rorohiko. Ko te mahi pai mo te iwi e aroha ana ki te pānui i tēnei.
- tauturu i te arata'iraa - tauturu i te kaiwhakatakoto whakaaro arata'iraa kura ngā ākonga noho i runga i te ara, me ratou pükenga me tauturu te whakapai ake i ngā pūkenga. He mahi nui mō te iwi e rite te āwhina tamariki, engari e kore e hiahia ana ki te whakaako.
- kura takawaenga - he āpiha takawaenga kura pupuri mātua, ngā ākonga, ka hono ngā kaiako, me te mahi tahi. e waiho he mahi pai tenei ki te hiahia koe ki te āwhina i tō hapori. ako me pehea ki te waiho i te takawaenga kura.
- kaiako ESL - tu ESL mō "Ingarihi rite te reo tuarua". haapii He kaiako ESL English ki ngā ākonga e kore e nei kaikōrero taketake.
- kaiāwhina whakaako - ka karanga ano kaiāwhina o kaiako, tauturu te kaiāwhina whakaako kaiako i roto i te akomanga, me te tautoko i ngā ākonga. He mahi pai mō te tangata, kahore he tohu. ako me pehea ki te waiho i te kaiāwhina whakaako.
- kaiako whakakapinga - He kaiako whakakapinga sitepu i roto i mo te kaiako e te mea ngaro. Ko reira he mahi pai, ki te kahore koe e whai tohu kaiako, ki te kore koe e hiahia i te wā-tonu fafauraa ki tetahi mahi ranei. Ka Me koe ki te kia wātea ki te mahi i te pānui poto.
- kaiako Art - whakaako kaiako toi pūkenga toi, me te hītori toi i nga taumata. āwhina i rātou i ngā ākonga te whakawhanake taranata toi, me te whakapuaki io rātou. Ko te mahi pai mo koutou tenei ki te e koe te toi, engari e kore e taea te whiwhi i te ora i roto i tika toi.
- College ahorangi - ahorangi kāreti whakaako ngā ākonga e kowhetetia nekehanga. Tenei he mahi mo te tangata e whai matauranga nui, me te he tino tohu i roto i to ratou mara, e taea e tetahi i Ancient Kariki ki te hangarau.
- Librarian – librarians in colleges, schools and other libraries organize books, journals, and magazines, and computer data. This is a good job for people who love to read.
- Guidance counselor – a school guidance counselor helps students stay on track with their academics and helps improve skills. A great job for people who like helping kids but don’t want to teach.
- School liaison – a school liaison officer keeps parents, students, and teachers connected and working together. This would be a good job if you want to help your community. Learn how to be a school liaison.
- ESL teacher – ESL stands for “English as a second language”. An ESL teacher teaches English to students who are not native speakers.
- Teaching assistant – also called teacher’s aide, a teaching assistant helps teachers in the classroom and support students. A good job for someone without a degree. Learn how to be a teaching assistant.
- Substitute teacher – A substitute teacher steps in for a teacher who is absent. It is a good job if you do not have teacher certification or if you do not want a full-time commitment to one job. You will need to be available to work at short notice.
- Art teacher – art teachers teach artistic skills and art history at every level. They help students develop artistic talent and express themselves. This is a good job for you if you are an artist but cannot earn a living just through art.
- College professor – college professors teach students who are earning degrees. This a job for a person who has great knowledge and is highly qualified in their field, which could be anything from Ancient Greece to technology.
E koe, kaua e he kaiako auau i roto i te kura tūmatanui? Ko reira he kōwhiringa rawa pai mō te tangata tika. He he he kaimahi o ngā kaiako i roto i te United States. Ki te mea ko koe te kaiako whai tohu, Ka ngāwari kitea koe he mahi.
Would you rather be a regular teacher in a public school? It is a very good choice for the right person. There is a shortage of teachers in the United States. If you are a qualified teacher, you will easily find a job.
He mātauranga i te mahi tika mo ahau?
Is education the right job for me?
Ko te mara o te mātauranga ko te kotahi tino nui. mahi Mātauranga ko te whiriwhiri mahi pai, ki te hiahia koe ki te whai wāhi ki tō hapori me ki te heke mai o to koutou whenua. Ko e rite tiketike torutoru mahi mātauranga te aufauraa i rite mahi i roto i te mahi. Ki te hanga rota o te moni he nui ki a koutou, ka kore ai e tika mo koutou te mātauranga.
The field of education is a most important one. Education jobs are a good career choice if you want to contribute to your community and to the future of your country. But few education jobs are as high paying as jobs in business. If making lots of money is important to you, then education may not be right for you.
Ko te mahi pai mo te iwi putaatu Whakaako. Ehara i te mea he mahi pai mō te iwi e whai raruraru korero i roto i te mua o te rōpū.
Teaching is a good job for outgoing people. It is not a good job for people who have trouble speaking in front of a group.
Kia mataara te ataata e pā ana ki te whakaako rerenga
Watch a video about teaching refugees
Hea te mahi tīmata ahau?
Where do I start?
Ki te hiahia koe ki te waiho i te kaiako kura, he wahi pai ki te tīmata, ko te ki te Tari o te Mātauranga i roto i to koutou ahua. Tenei Ko te mea whakaatu te āhua kaiako, a he rerekē ngā whakaritenga katoa āhua '. Kimihia Tari o tou ahua o te Mātauranga.
If you want to be a school teacher, a good place to start is with the Department of Education in your state. This is because the states certify teachers, and every states’ requirements are different. Find your state’s Department of Education.
Ko te kaupae ki te hoko i te kaiako kura tūmatanui
The steps to becoming a public school teacher
Ko nga kaupae e tango koe ki te riro i te kaiako ēnei:
These are the steps you will take to become a teacher:
- Whiwhi tohu o te bachelor: Ki te hiahia koe ki te whakaako i ngā tamariki taitamariki, He pai he tohu i roto i te mātauranga kōhungahunga. Ki te hiahia koe ki te whakaako tamariki pakeke, whakaaro he aha te kaupapa e hiahia ana koe ki te whakaako – hei tauira, te pāngarau - a ka waiho e te faito pai hoki koutou. ako me pehea ki te whiwhi i te tohu whakaako.
- Hoko he kaiako ākonga: Te nuinga o āhua rapu koe ki te waiho i te kaiako ngā ākonga i mua i a koutou hei te kaiako. ia faaohipa i koe e whakaako i te kura e tata ana koutou mo te kotahi e rua ranei ava'e.
- Tangohia te whakamātautau whakaako: Te nuinga o āhua rapu koe ki te haere i te whakamātautau Praxis mō ngā kaiako. Ako e pā ana ki Praxis.
- Haere koutou tiwhikete whakaako: Kimihia whakaritenga kaiako i te kāwanatanga.
- Earn a bachelor’s degree: If you want to teach young children, a degree in early childhood education is good. If you want to teach older kids, consider what subject you want to teach – for example, mathematics – and that will be the best degree for you. Learn how to earn a teaching degree.
- Become a student teacher: Most states require you to be a student teacher before you become a teacher. You will practice teaching a school near you for one or two semesters.
- Take the teaching exam: Most states require you to pass the Praxis exam for teachers. Learn about PRAXIS.
- Get your teaching certificate: Find teacher requirements by state.
He aha te ki te kore ahau e hiahia ana ki te whakaako i roto i te kura?
What if I don’t want to teach in a school?
- Ki te whai koe i ngā pūkenga mahi, Ka taea e koe te tono mō ngā mahi mātauranga i roto i te tari kura kāreti ranei kahore he he tohu. I muri mai, Ka taea e te tiki e koe etahi whakangungu i roto i te whakahaere tūmatanui ki te āwhina i kōkiri i tō mahi. Ako atu e pā ana ki te mahi i roto i te whakahaere tūmatanui.
- Ko a koutou pūkenga reo ki te whakamahi pai – tīmata whakaako Ingarihi ki tauhou. Ka taea e te tiki e koe he tohu Els ki te kitea te mahi utua, ranei ka taea e koe tūao i tou ti'amâraa whakanohonoho rohe pakeke ranei pokapū mātauranga. Ako e pā ana ki ESL akoranga ipurangi.
- Hoko he kaiwhakatakoto whakaaro - te Kaunihera mō te Whakamanatanga o Counselling me e pā ana Mātauranga Programs (CACREP) faaite kaiwhakatakoto whakaaro kura. Ako atu e pā ana ki ngā mahi tohutohu, me te kitea i te akoranga Kaituku tata koe.
- If you have office skills, you can apply for education jobs in a school or college office without having a degree. Later, you can get some training in public administration to help advance your career. Learn more about a career in public administration.
- Put your language skills to good use – start teaching English to newcomers. You can get an ELS certification to find paid work, or you can volunteer at your local resettlement agency or adult education center. Learn about ESL online courses.
- Become a counselor – the Council for Accreditation of Counseling and Related Education Programs (CACREP) certifies school counselors. Learn more about counseling jobs and find an accredited course near you.
He aha te ki te ahau taau kua ahau i roto i tetahi atu whenua?
What if I am already qualified in another country?
He aha atu te mahi e hiahia ana ahau?
What else do I need?
Tīmata tō rapu mahi
Start your job search
- Whakamahi Teach.org ki te ako atu e pā ana ki te kaupae ki hoko i te kaiako.
- Ki te kore koe e whai i te tohu, Ka taea e tonu e kitea e koe te mahi i roto i te kura kolisí ranei. pokapū mahi Kāwanatanga whakahere tohutohu noa, me te pupuri i te rārangi o mahi rohe. te āwhina ratou ki faahou me tono mahi. Kimihia koutou pokapū mahi tata.
- Schoolspring.com Ko te paetukutuku mō mahi i roto i te mātauranga.
- Ētahi atu kōrero mō mahi mātauranga.
- Use Teach.org to learn more about the steps to becoming a teacher.
- If you do not have a degree, you can still find work in a school or college. Government employment centers offer free advice and keep a list of local jobs. They help with resumes and job applications. Find your nearest employment center.
- Schoolspring.com is a website for jobs in education.
- Read more about education jobs.