su'aalo wareysi Job
Habka ugu fiican ee ay u diyaar garoobaan wareysi shaqo waa in ay ku dhaqmaan jawaabaya su'aalaha. Waxaa ka dhigi doonaa in aad wax dheeraad dareemaan kalsooni iyo caawin in aad si fiican u samayn in aad waraysi. Waxaa jira su'aalo wareysi shaqo in loo shaqeeyayaasha badan weydii. Read su'aalaha iyo aad u ogaato sida in la siiyo jawaabo wanaagsan.
The best way to prepare for a job interview is to practice answering questions. It will make you more feel confident and help you to do well in your interview. There are job interview questions that many employers ask. Read the questions and find out how to give good answers.
Marka aad codsatid shaqo, aad weydiin doonaa su'aalo wareysi dhowr shaqo. Waxaa lagu weydiin doonaa inaad ku saabsan xirfadaha iyo waayo-aragnimo. wareysi kasta waa ka duwan yahay, laakiin waxaa jira qaar ka mid ah su'aalo loo shaqeeyayaasha badan weydii. Practice jawaabay su'aalaha wareysiga shaqada ugu badan. Practice kaa caawin doona inaad si fiican u samayn!
When you apply for a job, you will get asked several job interview questions. You will be asked about your skills and experience. Every interview is different, but there are some questions that many employers ask. Practice answering the most common job interview questions. Practice will help you do well!
halkan waxaa ku qoran 5 su'aalo loo shaqeeyayaasha badan ku weydiin doonaa inaad:
Here are 5 questions that many employers will ask you:
Isku kay sheeg
Tell me about yourself
Tani waa su'aasha ugu horeysa ee aad is weydiin doonaa wareysiga kasta. Si kooban u sharax shaqooyinkii aad lahayd iyo la hadasho oo ku saabsan waxa xirfadaha aad ugu fiican yihiin. Haddii aad galay dugsiga, la hadal ku saabsan waxa aad soo baratay. Ha la hadal, waayo, aad u dheer, iyo dhameysan la wax aad dareemayso ama imminka. Tusaale ahaan, baad u odhan kartaa in aad ku faraxsanahay in la codsanaya shaqo this.
This is the first question you will get asked at every interview. Briefly describe the jobs you have had and talk about what your best skills are. If you went to school, talk about what you studied. Don’t talk for too long, and finish up with something that you are feeling or doing now. For example, you can say you are excited to be applying for this job.
Maxaad ka taqaanaa ururka this (ama ganacsi)?
What do you know about this organization (or business)?
Marka lagu weydiiyo in aad su'aashan, hadlaan waxyaalaha wanaagsan aad u ogaato. Waxaad dhahdaa waxa aad jeceshahay oo ku saabsan shirkadda. Isu diyaari su'aashan iyagoo eegaya website-shaqeeyaha ee. Read ku saabsan gool ee shirkadda iyo waxa mashaariic ay ka shaqaynayaan on. Haddii shirkadda uusan haysan website a, isticmaalka Glassdoor ama Yelp. Waxa laga yaabaa inay kuu sheegi waxa ay dadka kale u malaynayso oo ku saabsan shirkadda.
When you are asked this question, talk about the positive things you know. Say what you like about the company. Prepare for this question by looking at the employer’s website. Read about the company’s goals and what projects they are working on. If the company does not have a website, use Glassdoor or Yelp. They may tell you what other people think about the company.
Waa maxay sababta aan kuu shaqaalayneynno?
Why should we hire you?
Ka hor waraysigaaga, akhri description shaqada. Dooro 3 in 5 xirfadaha aad leedahay in ay yihiin waxa ugu muhiimsan ee shaqada. La hadal ah oo ku saabsan xirfadaha kuwa. Waxaad dhahdaa sida ay u caawin lahaa ururka. Tusaale ahaan, qof codsanaya in ay kaaliye macalin ayaa dhihi kara, "Waxaan wax ka badan 8 sano la-shaqeynta caruurta ee xanaanaydyo iyo xarumaha bulshada. waayo-aragnimo aan u abuuro manhaj iyo dadka ka shaqeeya ka dhaqamo badan. Waxaan ogaaday in qaar badan oo ka mid ah qoysaska ugu yimid dugsigaaga hadli Isbaanish. Isbaanish ahayn luqaddaada koowaad aan, sidaa darteed waxaan ka caawin kara turjumo. "
Before your interview, read the job description. Choose 3 to 5 skills you have that are the most important for the job. Talk about those skills. Say how they would help the organization. For example, someone applying to be a teacher’s assistant might say, “I have more than 8 years working with children at daycares and in community centers. I have experience creating curriculum and working with people from many cultures. I noticed that many of the families that come to your school speak Spanish. Spanish is my first language, so I could help translate.”
Waa maxay daciifnimo?
What is your weakness?
Ha odhan aadan haysan tabar a. Dooro wax la hagaajin karin. Ka hadal wixii aad ku samaysay in ay ka shaqeeyaan on your daciifnimo. Sharax sida uu helay wanaagsan - haddii waxa uu leeyahay. Tusaale ka mid ah tabar caadi ah waa hadlaya dadweynaha. Waxaad dhihi kartaa waad qaaday fasallada hadlaya dadweynaha iyo ku dhaqma wax badan oo aad shaqo ee la soo dhaafay. End by leh in aad hadda dareemaan kalsooni badan marka uu ka hadlayo ee dadweynaha, ama in aad weli ka shaqeeya waxa on.
Do not say you don’t have a weakness. Choose something that can be fixed. Talk about what you have done to work on your weakness. Explain how it has gotten better – if it has. An example of a common weakness is public speaking. You could say you have taken classes in public speaking and have practiced a lot at your last job. End by saying that you now feel much more confident when speaking in public, or that you are still working on it.
Xaggee baad naftaada ku aragto 5 sano?
Where do you see yourself in 5 years?
Waxaad tidhaahdaan, waxa ugu muhiimsan in aad waa in la helo shaqada oo si wanaagsan u sameeyo. Haddii aad ogtahay waxa shaqo ku xusan booskaaga waa, xusuusto. Haddii aadan samayn, ayaa sheegaya in aad jeclaan lahayd inay ku jiraan shaqo heer sare halkaas oo aad u caawin karto shirkadda xitaa more. Sheeg waxa xirfadaha aad doonayso inaad isticmaasho.
Say that the most important thing to you is to get the job and do well. If you know what the job above your position is, mention it. If you don’t, say that you would like to be in a higher level job where you could help the company even more. Mention what skills you would want to use.
Markii aad ka jawaabayso su'aalaha oo dhan wareysi shaqo, isku day in aad ka jawaabto in 2 daqiiqo ama wax ka yar. Haddii waraysanaya doonayo inuu maqlo macluumaad dheeraad ah, waxay ku waydiin doonaa su'aalo daba-.
When answering all job interview questions, try to answer in 2 minutes or less. If the interviewer wants to hear more information, they will ask follow-up questions.
su'aalo wareysi shaqo Behavioral
Behavioral job interview questions
Mararka qaarkood, shaqeeyaha waxaa laga yaabaa inuu ku weydiiyo inaad u sheegto sheeko ku saabsan sida aad u dhaqantay in xaalad adag. Waxay rabaan in ay bartaan oo ku saabsan nooca qofka aad tahay iyo sida aad wax ka qaban.
Sometimes, an employer may ask you to tell them a story about how you behaved in a difficult situation. They want to learn about what kind of person you are and how you deal with things.
Markii aad ka jawaabayso su'aalaha dabeecadda, isticmaalaan Result Dhibaatada Action (BY) format.
When answering behavioral questions, use the Problem Action Result (PAR) format.
1. dhibaatada: Bilow jawaabtaada by tilmaamay xaaladda iyo dhibaatada faahfaahsan. Sharax xaaladda shaqada iyo dadka. Tusaale ahaan, laga yaabaa inaad tiraahdo "Markii aan tababare ugu Cocina Michoacana ahaa, Waxaan u suurtagashay shan mudalabyada iyo waitresses. Mid ka mid ah mudalabyada lahaa inta badan ma muujiyaan ilaa ay ka shaqeeyaan waqti. "
1. Problem: Start your answer by describing the situation and problem in detail. Describe the job situation and the people. For example, you might say “When I was a manager at Cocina Michoacana, I managed five waiters and waitresses. One of the waiters would often not show up to work on time.”
2. Action: Sheeg waxaad soo qabatay si uu u xaliyo dhibaatada. Waxaa laga yaabaa inaad ku odhan, "Waxaan la hadlay kabalyeeri gaar ah oo ku saabsan soo socda in ay ka shaqeeyaan waqti. Wuxuu ii sheegay in hooyadii ay ahayd mid aad u xanuunsan. Wuxuu ma uu karin inuu ka helo daryeelaha ah oo laga yaabaa inay bilaabaan aroor hore. Mararka qaarkood, uu lahaa inaad guriga joogto haddii ay si fiican uma dareemayo. "
2. Action: Describe what you did to fix the problem. You might say, “I talked to the waiter privately about coming to work on time. He told me that his mother was very sick. He was not able to find a caregiver who could start early in the morning. Sometimes, he had to stay home if she was not feeling well.”
3. Natiijo: La hadal ah oo ku saabsan natiijada guul iyo waxa aad baratay. dhammaaneysa A fiicnaan lahayd, "Waxaan go'aansaday in la beddelo gelinba kabalyeeri ah ee dambe ee maalintii. Waxaan weydiiyey haddii ay caadi ahayd in la sheego qaar ka mid ah co-workers si ay caawin kara. Waxa uu sheegay in ay haa tahay. Waxay ku heshiiyeen in ay daboosho uu shaqada haddii ay jiraan xaalad degdeg ah. "
3. Result: Talk about the successful result and what you learned. A good ending would be, “I decided to change the waiter’s shifts to later in the day. I asked if it was okay to tell some co-workers so they could help. He said yes. They agreed to cover his shift if there was an emergency.”
Ha u sheegin sheeko meesha dhibaatada la xallin.
Do not tell a story where the problem was not solved.
Halkan waxaa ku qoran qaar ka mid ah su'aalaha kale ee caadiga ah dabeecadda:
Here are some other common behavioral questions:
- Noo sheeg oo ku saabsan waqti aad u diiddan tahay in aad Tababaraha kooxda.
- Sharaxaad ka bixi waqti ma aadan helin oo ay la socdaan coworker a.
- Waa maxay guul fiicnaa?
- Noo sheeg oo ku saabsan waqti aad qalad sameeyay shaqada.
- Sharaxaad ka bixi waqti marka aad ka hooseeyeen cadaadis badan shaqada.
- Tell us about a time you disagreed with your boss.
- Describe a time you did not get along with a coworker.
- What is your proudest accomplishment?
- Tell us about a time you made a mistake at work.
- Describe a time when you were under a lot of pressure at work.
Your waraysanaya looma ogola in aad weydiiso su'aalo shakhsi. Tan waxaa ku jira xaaladda guurka, tirada carruurta aad leedahay, iyo da'daada. Haddii qof aad u waydiisaa su'aasha si shakhsi aadan rabin in aan ka jawaabo, baad u odhan kartaa edeb leh odhan, "Ma jecli inaan ka jawaabo su'aasha in."
Your interviewer is not allowed to ask you personal questions. This includes your marital status, how many children you have, and your age. If someone asks you a personal question you don’t want to answer, you can say politely say, “I prefer to not answer that question.”
su'aalo wareysi shaqo ka dhigi qof kasta habdhiska. Waxa ugu fiican ee waa in la xasuusto iyo gudashada jawaabo! Haddaad awoodid, dhaqmaan saaxiib ama xubin qoyska.
Job interview questions make everyone nervous. The best thing is to remember and practice your answers! If you can, practice with a friend or family member.
Wax dheeri ah baro
Raadi caawimo kuu dhow
Isticmaal FindHello in la raadiyo adeegyo iyo ilo ee magaalada aad ku.Bilow raadintaada