Ish intervyu savollar
ish intervyu uchun tayyorlash uchun eng yaxshi yo'l savollarga javob amaliyotga emas. Bu sizga ko'proq ishonch his qilish va siz intervyusida yaxshi, albatta, yordam beradi. ko'p ish beruvchilar so'rang, deb ish intervyu savollar bor. savol bering va yaxshi javob bera topish.
The best way to prepare for a job interview is to practice answering questions. It will make you more feel confident and help you to do well in your interview. There are job interview questions that many employers ask. Read the questions and find out how to give good answers.
Siz ish uchun murojaat qachon, Agar bir necha ish intervyu so'raladigan savollar bo'ladi. Siz ko'nikma va tajriba haqida so'raladi. Har bir uchrashuv farq qiladi, lekin ko'p ish beruvchilar so'rang, deb bir necha savollar bor. Amaliyot eng keng tarqalgan ish intervyu savollariga javob. Amaliyot yaxshi yordam beradi!
When you apply for a job, you will get asked several job interview questions. You will be asked about your skills and experience. Every interview is different, but there are some questions that many employers ask. Practice answering the most common job interview questions. Practice will help you do well!
shu yerdamisiz 5 Savollar ko'p ish beruvchilar so'raydi, deb:
Here are 5 questions that many employers will ask you:
Menga o'zingiz haqingizda gapirib bering
Tell me about yourself
Bu har bir intervyusida so'radi olish birinchi savol. Qisqacha siz bor ishlari aniqlash va eng yaxshi mahorat nima haqida gapirish. Agar maktabga borib bo'lsa, Agar o'rganib nima haqida gapirish. juda uzoq gapirish qilmang, va siz his yoki hozir qilayotgan narsa bilan tugatish. Masalan, Agar bu ish uchun qo'llash kerak siz xursand bo'ladi aytish mumkin.
This is the first question you will get asked at every interview. Briefly describe the jobs you have had and talk about what your best skills are. If you went to school, talk about what you studied. Don’t talk for too long, and finish up with something that you are feeling or doing now. For example, you can say you are excited to be applying for this job.
Agar bu tashkilot haqida nima bilasiz (yoki ish)?
What do you know about this organization (or business)?
Agar bu savol bo'lsa, Bilasizmi ijobiy narsalar haqida gapirish. Agar kompaniya bilan bog'liq qanday Sen. Ish beruvchining veb-qarab, bu savolga tayyorgarlik. kompaniyaning maqsadlari haqida o'qing va nima ular ustida ish olib bormoqda loyihalar. kompaniya veb-sayti yo'q bo'lsa, foydalanish Glassdoor yoki Yelp. Ular boshqa odamlar kompaniya haqida nima deb aytib mumkin.
When you are asked this question, talk about the positive things you know. Say what you like about the company. Prepare for this question by looking at the employer’s website. Read about the company’s goals and what projects they are working on. If the company does not have a website, use Glassdoor or Yelp. They may tell you what other people think about the company.
Nima uchun biz sizni yollash kerak?
Why should we hire you?
qo'ng'iroqdan oldin, ish tavsifi o'qib. tanlang 3 uchun 5 Agar bor ko'nikmalari ish uchun eng muhim bo'lgan. o'sha ko'nikmalarini haqida gapirish. Ular tashkilot yordam qanday Sen. Masalan, qo'llash kimdir o'qituvchining yordamchisi aytish mumkin bo'lishi uchun, "Men ko'proq bo'lishi 8 daycares va jamiyat markazlarida bolalar bilan yil ish. Men tajriba o'quv yaratish va ko'plab madaniyatlarning odamlar bilan ishlash qilgan. Men sizning maktabga kelgan oilalar ko'p ispan gapirish payqadim. Ispaniya mening birinchi til, Bas, men tarjima yordam berishi mumkin. "
Before your interview, read the job description. Choose 3 to 5 skills you have that are the most important for the job. Talk about those skills. Say how they would help the organization. For example, someone applying to be a teacher’s assistant might say, “I have more than 8 years working with children at daycares and in community centers. I have experience creating curriculum and working with people from many cultures. I noticed that many of the families that come to your school speak Spanish. Spanish is my first language, so I could help translate.”
Sizning zaiflik nima?
What is your weakness?
Agar zaiflik yo'q demang. sobit bo'lishi mumkin, bir narsa tanlang. Agar zaiflik ustida ishlashni qilgan haqida gapirish. yaxshiroq oldi tushuntiring - u mavjud bo'lsa. Agar umumiy zaiflik misol davlat nutq hisoblanadi. Siz jamoat so'kishga darslari olgan va oxirgi ish ko'p amal qilgan edi. jamoatchilik gapira qachon siz hozir ancha dadil his, deb End, yoki siz hali ham unga ish, deb.
Do not say you don’t have a weakness. Choose something that can be fixed. Talk about what you have done to work on your weakness. Explain how it has gotten better – if it has. An example of a common weakness is public speaking. You could say you have taken classes in public speaking and have practiced a lot at your last job. End by saying that you now feel much more confident when speaking in public, or that you are still working on it.
Siz o'zingizni ko'rasiz qayerda 5 yil?
Where do you see yourself in 5 years?
siz uchun eng muhim narsa ish olish va yaxshi qilish, deb ayt. Agar holatda yuqorida ish nima bilsangiz, uni zikr. Agar shunday qilmasangizlar, Agar yana ham kompaniya yordam berishi mumkin qaerda bir oliy darajadagi ish bo'lishi istardim, deb aytish. Siz foydalanmoqchi bo'lgan edi, nima ko'nikmalarini esga.
Say that the most important thing to you is to get the job and do well. If you know what the job above your position is, mention it. If you don’t, say that you would like to be in a higher level job where you could help the company even more. Mention what skills you would want to use.
Barcha ish intervyu savollariga javob qachon, javob uchun harakat 2 daqiqa yoki undan kamroq. intervyu ko'proq ma'lumot eshitishni istasa, Ular amal-up savol beraman.
When answering all job interview questions, try to answer in 2 minutes or less. If the interviewer wants to hear more information, they will ask follow-up questions.
, O'zini tutish ish intervyu savollar
Behavioral job interview questions
ba'zan, ish beruvchi ularga Agar qiyin vaziyatda harakat haqida bir hikoya aytib so'raymiz mumkin. Ular siz qanday odam haqida ma'lumot istasangiz va narsalar bilan qanday shug'ullanish.
Sometimes, an employer may ask you to tell them a story about how you behaved in a difficult situation. They want to learn about what kind of person you are and how you deal with things.
xulq-savollarga javob qachon, Muammo tadbirlar natija foydalanish (BY) format.
When answering behavioral questions, use the Problem Action Result (PAR) format.
1. muammo: batafsil vaziyat va muammoni tasvirlab orqali javob boshlang. ish vaziyat va odamlarni tasvirlab bering. Masalan, Men Cocina Michoacana bir menejeri bo'lganida siz "deyishingiz mumkin, Men besh Garsonlar va garsonluk muvaffaq. Bir ofitsiantning ko'pincha vaqtida ishlash ko'rsatish emas edi. "
1. Problem: Start your answer by describing the situation and problem in detail. Describe the job situation and the people. For example, you might say “When I was a manager at Cocina Michoacana, I managed five waiters and waitresses. One of the waiters would often not show up to work on time.”
2. harakat: Agar muammoni bartaraf qilish uchun, nima qildi tasvirlab bering. Deyishingiz mumkin, "Men xususiy vaqtida ishlash kelayotgan haqida ofitsiantga suhbatlashdi. U onasi juda kasal, deb aytgan edi. U ertalab erta boshlash mumkin bo'lgan texnik beruvchi topa olmadi. ba'zan, u yaxshi tuyg'u emas, agar uy qolish kerak edi. "
2. Action: Describe what you did to fix the problem. You might say, “I talked to the waiter privately about coming to work on time. He told me that his mother was very sick. He was not able to find a caregiver who could start early in the morning. Sometimes, he had to stay home if she was not feeling well.”
3. natija: muvaffaqiyatli natijasida haqida gapirish va o'rgangan nima. Yaxshi oxiri bo'ladi, "Men kunda keyin ofitsiantning rozi o'zgartirishga qaror. ular yordam berishi mumkin, shuning uchun ba'zi hamkasblaringiz aytib okay edi agar men so'radi. U ha, dedi. Ular favqulodda bor edi, agar uning Shift qamrab rozi ".
3. Result: Talk about the successful result and what you learned. A good ending would be, “I decided to change the waiter’s shifts to later in the day. I asked if it was okay to tell some co-workers so they could help. He said yes. They agreed to cover his shift if there was an emergency.”
muammo hal emas edi bir hikoya aytib qo'ymang.
Do not tell a story where the problem was not solved.
Bu erda bir necha boshqa umumiy xulq-savollar:
Here are some other common behavioral questions:
- Agar xo'jayin bilan ixtilof bir vaqtning haqida bizga xabar bering.
- Agar hamkasbiga bilan birga olish emas, balki bir vaqt tasvirlab bering.
- Sizning mag'rur muvaffaqiyat nima?
- Agar ishda xato qilgan bir paytda haqida bizga xabar bering.
- Agar ishda juda katta bosim ostida bo'lgan vaqt tasvirlab bering.
- Tell us about a time you disagreed with your boss.
- Describe a time you did not get along with a coworker.
- What is your proudest accomplishment?
- Tell us about a time you made a mistake at work.
- Describe a time when you were under a lot of pressure at work.
Sizning intervyu sizga shaxsiy savollar berish joiz emas. Bu sizning Oilaviy ahvoli o'z ichiga oladi, qancha bola siz bor, va yoshi. kimdir sizga shaxsiy savol so'rasa javob istamayman, Agar xushmuomalalik deb aytish mumkin, "Men bu savolga javob emas, balki afzal."
Your interviewer is not allowed to ask you personal questions. This includes your marital status, how many children you have, and your age. If someone asks you a personal question you don’t want to answer, you can say politely say, “I prefer to not answer that question.”
Ish intervyu savollar har bir asab qilish. Eng yaxshi narsa esimda va javoblar amaliyotga emas! Agar imkoningiz bo'lsa, do'st yoki oila a'zosi bilan mashq.
Job interview questions make everyone nervous. The best thing is to remember and practice your answers! If you can, practice with a friend or family member.
Ko'proq ma'lumot olish
sizga yaqin yordam topish
Sizning shahrida xizmatlar va resurslar qo'ng'iroq qilish uchun FindHello foydalaning.Sizning Izlashni boshlash