Kimdir menga tahdid bo'lsa, men nima qilishim kerak?
Axborot qochoqlar va muhojirlar xavfsiz qolish yordam berish uchun. Amerika Qo'shma Shtatlarida, ko'p qochqinlar va immigratsion jamoalar qo'rqib va tahdid his. shu yerdamisiz 10 things you can do if someone is threatening you.
Information to help refugees and immigrants stay safe. In the United States, many refugee and immigrant communities are feeling scared and threatened. Here are 10 things you can do if someone is threatening you.
1) Politsiyani chaqiring: 911. telefonda qolish.
1) Call the police: 911. Stay on the phone.
Biz ko'p muhojir va qochqinlar jamoalar politsiya qo'rqishadi bilaman. ammo, Agar tahdid qilinmoqda bo'lsa, Agar, albatta, mumkin bo'lgan eng muhim narsa politsiya qo'ng'iroq bo'ladi. Siz qo'ng'iroq qilish uchun juda qo'rqib bo'lsa, siz uchun politsiya chaqirib bir notanish odamni so'rashingiz mumkin.
We know many immigrant and refugee communities are afraid of the police. However, if you are being threatened, the most important thing you can do is call the police. If you are too afraid to call, you can ask a stranger to call the police for you.
2) Agar politsiya bilan telefonda hali bo'lsa-da, Agar do'stingiz yoki qarindoshlaringiz matnini.
2) While you are still on the phone with the police, text a friend or relative.
ularga manzilingizni ayting, va nima sodir bo'ladi.
Tell them your location and what is happening.
3) tinch bo'lishga harakat. sizni tahdid bo'lganlarni asta-sekin kishi yoki odamlardan uzoqlashish.
3) Try to stay calm. Slowly move away from the person or people who are threatening you.
tinchlantirishga shaxsni aytib qo'ymang. Bu narsalar yomon qiladi.
Do not tell the person to calm down. This makes things worse.
4) eslab, irqchilik yoki zo'ravonlik bo'lgan odamlar oqilona emas. ularga gapirish yoki ularga hech narsa aytilmagan.
4) Remember, people who are being racist or violent are not rational. Do not talk to them or explain anything to them.
Agar chet el bilan bir suhbat va ularning noto'g'ri haqida ularni tarbiyalash yordam berishi mumkin marta bo'lishi mumkin. Agar his Qachon qo'rqib yoki tahdid, Agar xavfsizligi haqida o'ylash kerak.
There may be times you can have a conversation with a stranger and help educate them about their misconceptions. When you are feeling scared or threatened, you should focus on your safety.
5) Agar ingliz tilida bo'lsa, sizga atrofidagi kishilarga ingliz tilida gapirish.
5) If you speak English, speak in English to those around you.
Agar boshqa tilda gapirish, agar bekorchi va zo'ravonlik bo'lgan odamlar siz ular haqida gapiryapsiz deb o'ylayman mumkin.
People who are being irrational and violent may think you are talking about them if you speak in another language.
6) yordam uchun yaqin yana bir shaxsni so'ra.
6) Ask another person near you for help.
bir yangi kelgan bo'lib,, Agar yordam so'rash uchun qo'rqmoqdamiz mumkin. Tadqiqot odamlar guruhlarda javob emas ko'rsatadi, lekin siz yordam uchun yagona odamni so'rasangiz, Ular sizga yordam beradi. Agar qo'rqmoqdamiz ularni ayt va ularga yaqinroq harakat. tomosha yoki sizga jilmayib kishi izlang. Agar siz javob bermaydi so'rang birinchi kishi, boshqa shaxsni so'rang.
As a newcomer, you may feel afraid to ask for help. Research shows people do not respond in groups, but if you ask a single person for help, they will help you. Tell them you feel afraid and move closer to them. Look for someone who is watching or smiling at you. If the first person you ask does not respond, ask another person.
7) Agar yolg'iz bo'lsa, jamoat joyga iloji boricha tezroq borishga harakat.
7) If you are alone, try to go as quickly as possible to a public place.
Agar xavfsiz his qadar boshqa odamlar bilan bir sohada qolish uchun harakat qilib ko'ring.
Try to stay in an area with other people until you feel safe.
8) shaxs yaqinroq sizga keladi va siz qo'rqqan his bo'lsa, baland ovoz bilan chinqirdi.
8) If the person is coming closer to you and you feel afraid, yell loudly.
sizdan uzoqda qolish, ularni ayt.
Tell them to stay away from you.
9) Agar xavfsiz so'ng, voqeani hisobot.
9) After you are safe, report the incident.
Agar nima bo'ldi hisobot mumkin bir necha yo'li bor:
There are several ways you can report what happened:
- Siz shtatida politsiya bo'lmagan favqulodda liniyasi xabar mumkin. eng davlatlarda, Bu raqam 311.
- You can report it to the Janubiy Qashshoqlik qonun markazi.
- bo'ldi qachon siz biznes bir joyda edi, (bir do'kon, masalan) biznes uchun xabar.
- Agar avtobus yoki metro yoki poezdda bo'lsa edi, tranzit kompaniya xabar.
- Bundan tashqari, mahalliy hukumat axborotni kerak yoki shahar hokimligi.
- You can report it to the police non-emergency line in your state. In most states, this number is 311.
- You can report it to the Southern Poverty Law Center.
- If you were in a place of business when it happened (a store, for example) report it to the business.
- If you were on a bus or subway or train, report it to the transit company.
- You should also report the information to your local government or city mayor’s office.
10) nima siz jamiyatda rahbarlari ayt.
10) Tell leaders in your community about what happened.
Ular, ularni amalga oshirish uchun mahalliy militsiya va mahalliy saylangan vakillar bilan uchrashuvlar so'rashi mumkin va voqealar jamoatchilik xabardor sizning nishonga.
They can request meetings with the local police and local elected officials to make them and the public aware of incidents targeting your community.
Bu ommaviy axborot vositalari aytib ham muhim ahamiyatga ega, maktablar, va bu voqealar haqida hamjamiyatida tashkilotlar ular nima bo'layotganini xabar va ongi qurish mumkin, shuning uchun.
It is also important to tell the media, schools, and organizations in the community about these events so they can report what is happening and build awareness.
Ko'proq ma'lumot olish
This information is meant to educate newcomers and help them feel prepared when they feel threatened in the United States. Bu huquqiy maslahat ko'rib biron-bir tarzda bo'lishi kerak emas. Agar huquqiy maslahat kerak bo'lsa, haqida ma'lumot olish Bu yerda erkin yoki arzon advokat topish.
This information is meant to educate newcomers and help them feel prepared when they feel threatened in the United States. It should not be in any way considered legal advice. If you do need legal advice, learn about finding a free or low-cost lawyer here.