dhacdooyinka xiriirinta waa soo ururiyo dadka xirfadeed. Waxaad la kulmi doontaa dad dhacdooyinka kasbashada kuwaas oo kaa caawin karaan inaad hesho shaqo. Baro meesha laga helo dhacdooyinka iyo waxa la sameeyo xaflad.
Networking events are gatherings of professional people. You will meet people at networking events who can help you find a job. Learn where to find events and what to do at an event.
Waa maxay dhacdo xirka a?
What is a networking event?
dhacdooyinka kasbashada yihiin dhacdooyinka bulshada loogu talagalay dadka kuwaas oo raadinaya shaqo iyo dadka la wadaago talo mustaqbalkiisa. Waxaa jira websites in aad u sheegto meesha dhacdooyinka jira. Waxaad dareemi doontaa wax ka yar habdhiska haddii aad ku dhaqmaan wixii ay ku odhan, waxa aad soo, iyo sida loola hadlo dadka ka hor waxaad aadi. Waxaad sidoo kale shabakadda kartaa internetka iyo telefoonkaba.
Networking events are social events for people who are looking for jobs and people sharing career advice. There are websites that tell you where the events are. You will feel less nervous if you practice what to say, what to bring with you, and how to talk to people before you go. You can also network online and by phone.
dhacdooyinka xiriirinta ka mid noqon kara khudbado, cashooyin, ama "saacadood ku faraxsanahay." saacadood faraxsan isugu halkaas oo ay dadku ka hadlayaan in ka badan cabitaanka iyo cuntada. dhacdooyinka intooda badan waa galabtii ama fiidkii.
Networking events can include speeches, dinners, or “happy hours.” Happy hours are gatherings where people talk over drinks and food. Most events are in the afternoon or evening.
dhacdooyinka kasbashada inta badan waa shaqooyin heer xirfadeed, laakiin waxaa jira qaar ka mid ah dhacdooyinka heerarka oo dhan. Tusaale ahaan, carwooyinka mustaqbalkiisa dhacdooyin halka aad ka heli laga yaabaa in shaqo-badan oo ka mid ah warshadaha ama hal meel. Waxay isugu yimaadeen in ka mid ah meel si aad u hesho shaqaalaha.
Networking events are usually for professional level jobs, but there are some events for all levels. For example, career fairs are events where you may find many employers from one industry or one location. They come together in one space to find employees.
Sida loo helo dhacdooyinka xiriirinta
How to find networking events
- Raadi dhacdooyinka xiriirinta degaanka - iyoWaxaad ka eegi kartaa munaasabadaha la xiriira xarumaha bulshada, kaniisadaha, masaajidda, oo sunagogyada. Si aad u heshid xarunta beesha ama meel lagu cibaadaysto, waxaad ka raadin kartaa online for "xarunta bulshada ee [magaalada ama xaafada aad]."Ama aad awoodid heli maktabadda degaankaaga oo weydii haddii ay qabaan dhacdooyinka.
- Find networking events locally – you can look for networking events at community centers, churches, mosques, and synagogues. To find a community center or place of worship, you can search online for “community center in [your city or neighborhood].” Or you can find your local library and ask if they have events.
Helitaanka diyaar u dhacdo xirka a
Getting ready for a networking event
Networking ma dareemi kartaa dabiici ah in aad haddii aadan u sameeyeen ka hor. Kulan shisheeyayaal dareemi karaa raaxo marka hore. Xusuusnow in wax walba uu helo fudud ula dhaqanka.
Networking may not feel natural to you if you haven’t done it before. Meeting strangers can feel uncomfortable at first. Remember that everything gets easier with practice.
Layliska garoonka wiishka aad
Practice your elevator pitch
garoonka wiishka waa macluumaadka adiga kugu saabsan in la yidhaahdo xaflad xirka a. Waxaa lagu magacaabaa ah garoonka wiishka sababtoo ah waa gaaban - waa in aad si aad u yidhaahdaan oo dhan, halka fuushan wiish awoodi! garoonka waxaa ka mid ah magacaaga, xirfaddaada, iyo shaqooyinka aad raadinayso. Layliska garoonka si aad u xusuusan waqtiga oo dhan. garoonka A iyo sidoo kale-Akhriyo siinaysaa aragti ugu horeysay weyn. Waa kuwan tusaalooyin:
An elevator pitch is information about yourself to say at a networking event. It is called an elevator pitch because it is short – you should be able to say it all while riding on an elevator! The pitch includes your name, your profession, and what jobs you are looking for. Practice your pitch so you remember it all the time. A well-rehearsed pitch gives a great first impression. Here are examples:
"Magacaygu waa Juana. Anigu waxaan ahay nanny ah oo aan la soo shaqeeyay, waayo, 5 qoysaska ee Mexico. Waxaan doondoonayaa shaqada buuxa ama waqti-dhiman daryeelka qaadashada carruurta da 'kasta. "
“My name is Juana. I am a nanny and I have worked for 5 families in Mexico. I am looking for full or part-time work taking care of children of any age.”
"Magacaygu waa Samir. Anigu waxaan ahay xisaabiye la 4 sano oo khibrad ah ee shirkadaha maalgashiga ee Iran. Waxaan doondoonayaa meel xisaabiyaha yar.”
“My name is Samir. I am an accountant with 4 years of experience in investment firms in Iran. I am looking for a junior accountant position.”
Soo qaado kaararka ganacsiga
Bring your business cards
Kaararka Business waa kaar yar oo leh magacaaga, lambarka taleefanka, email iyo xirfad ama shaqo. shaqo waxay noqon kartaa mid aad hadda ama mid ka mid ah ayaa aad loo tababaray, waayo,. Kaararka Business yihiin aad u faa'iido badan dhacdooyinka xiriirinta. Waxay kuu ogolaanaysa inaad si deg deg ah ay is dhaafsadaan macluumaadka. Waxaad o kartaankaararka ganacsiga rder dukaamada qalabka xafiiska ama online.
Business cards are small cards with your name, phone number, email and profession or job. The job can be one you have now or one you are trained for. Business cards are very useful at networking events. They allow you to exchange your information quickly. You can order business cards at office supply stores or online.
Waa inaad u diyaargarowdaa! Waa in aad kaararka ganacsiga kula waqtiga oo dhan. Waxaad la kulmi kartaa qof ku caawin kara iyada oo saaxiib ama at dukaanada waaweyn.
Be prepared! You should have business cards with you all the time. You may meet someone who can help you through a friend or at the supermarket.
At dhacdo xirka ah
At the networking event
Waxaa jira waxyaabo aad samayn karto si lagaaga caawiyo in aad ku guulaysteen kasbashada dhacdooyinka. Waxa kale oo jira waxyaabo aan la samayn!
There are things you can do to help you succeed at networking events. There are also things not to do!
Waxyaabaha la sameeyo
Things to do
- Qaado waqtigaaga - ha isku dayin in uu la kulmo dad aad u badan. Waxaa fiican in aad la hadasho dadka ka yar iyo isku xiraan in uu socon doono.
- Weydii kaarka ganacsi - Waxa kale oo aad u hubiso in dadka la siiyo kaarka.
- Waxaad qaadataa qoraalo - qori wax kasta oo aad rabto in aad xusuusan on kaararka ganacsiga aad ka heli.
- dabagal - diro fariimaha LinkedIn ama emails u mahadcelinayaa iyo joogaan taabashada.
- Take your time – do not try to meet too many people. It is better to talk to fewer people and make connections that will last.
- Ask for a business card – also make sure to give people your card.
- Take notes – write anything you want to remember on the business cards you get.
- Follow up – send LinkedIn messages or emails to say thank you and stay in touch.
Waxyaabaha aan la samayn
Things not to do
- Ha weydiin Nicmada isla markiiba - sugaan ilaa iyo qofka aad la hadlayso wuxuu bixiyaa raalli ah, ama ay la hadlaan ka dib markii ay dhacdo.
- Hadal ha isku saabsan oo aad u badan - ma kala go'do qofka aad la hadlayso. Weydii su'aalo iyo jawaabaan oo kaliya marka la sameeyo.
- Ha ka hadlaan siyaasadda, diinta - diiradda saaraan hadalka ku saabsan shaqooyinka iyo xirfadaha
- Do not ask for favors right away – wait until the person you are talking to offers a favor, or talk to them after the event.
- Do not talk about yourself too much – do not interrupt the person you are talking to. Ask them questions and respond only when they are done.
- Do not talk about politics or religion – focus on talking about jobs and careers
Daawo this video tusaale caadooyinka xirka wanaagsan
Watch this video for examples of good networking habits
Su'aalaha si aad u weydiiso marka kasbashada
Questions to ask when networking
Waxaa laga yaabaa inay ku adag tahay in ay ogaadaan wixii ay ku odhan qof aadan la kulmay ka hor. Halkan waxaa ku qoran xoogaa su'aalo ah waxaad ka codsan kartaa.
It might be hard to know what to say to someone you haven’t met before. Here are a few questions you can ask.
- "Halkee ka timid?"
- "Waa maxay qayb aad jeceshahay ee aad shaqo?"
- "Sidee ayaad maqli ku saabsan dhacdadan?"
- "Dheeraad ah oo ku saabsan waxa aad sameyn Ma ii sheegi kari?"
- "Ma ogi shirkadaha kasta waxaa hadda shaqaaleynta aad?"
- “Where are you from?”
- “What is your favorite part of your job?”
- “How did you hear about this event?”
- “Could you tell me more about what you do?”
- “Do you know of any companies that are hiring right now?”
Noocyada kale ee shabakadaha
Other types of networking
laga yaabaa in aadan haysan waqti ay ku dhacdooyinka kasbashada qof ahaan tagto. Waxaa jira siyaabo kale in ay ballaariso aad network xirfadeed. Waxaad ku biiri kartaa shabakadda internetka, oo waad heesi kartaa ilaa waraysi online ama phone macluumaad.
You may not have time to go to networking events in person. There are other ways to expand your professional network. You can join an online network, and you can sing up for an online or phone informational interview.
LinkedIn waa website halkaas oo aad ku xidhan karto dadka kale ee shaqaalaha. Waa nooc ka mid ah sida Facebook, shuqulka. Waxaad la abuuro profile ah in uu ka hadlayaa aad waayo-aragnimo xirfadeed. Waxaad la hadli kartaa dadka, raadsado shaqooyinka, iyo boostada iyo akhriyey articles. Waxaa ugu caansan ee Maraykanka, laakiin dad badan oo dunida dacaladeeda ah ayaa ku isticmaalaya. Tallaabada ugu horreysa waa in la diiwaan profile LinkedIn a.
LinkedIn is a website where you can connect to other people in the workforce. It is kind of like Facebook for work. You create a profile that talks about your professional experience. You can talk to people, look for jobs, and post and read articles. It is most popular in the US but more people around the world are using it. The first step is to register for a LinkedIn profile.
wareysi macluumaad waa wada hadal kula qof shaqo aad rabto in aad ku samayn. wada hadalka Tani waxay noqon kartaa in qofka, telefoonka, ama on a call computer video. Wareysiga waa in ay ku saabsan 30 daqiiqo. Ujeeddadu waa in la maqlo ku saabsan khibradahooda iyo aad u hesho talo. Miyey u baahan tahay shahaadada? Maxaad ay resume eegto fiican yihiin kuwa kale?
An informational interview is a conversation with someone who is in a job you want to do. This conversation can be in person, on the phone, or on a computer video call. The interview should last about 30 minutes. The goal is to hear about their experiences and get advice. Did they need a certificate? Why did their resume look better than others?
Waxaad weydiin kartaa qof oo waraysi macluumaad dhex LinkedIn. Waxaad kaloo weydiin kartaa saaxiibada iyo kuway isbarteen. akhri top sideed su'aalo waydiiso wareysi macluumaad. Had iyo jeer hubi in aan u mahad celiyo qofka aad la hadashay in ay waqti.
You can ask people for an informational interview through LinkedIn. You can also ask friends and acquaintances. Read the top eight questions to ask in an informational interview. Always make sure to thank the person you talked to for their time.
Wax dheeri ah baro
Raadi caawimo kuu dhow
Isticmaal FindHello in la raadiyo adeegyo iyo ilo ee magaalada aad ku.Bilow raadintaada