isukeenidda qoyska - USA keena Ehelkiinna
Waxaa jira dhowr siyaabood oo kala duwan oo aad ka codsan kartaa in ay leeyihiin xubnaha qoyskaaga yimaadaan si ay Maraykanka in aad ku biiri ka dib markii laguu soo dejin. Tan waxaa lagu magacaabaa isukeenidda qoyska.
There are several different ways you can apply to have your family members come to the United States to join you after you have been resettled. This is called family reunification.
Sidee shaqo isukeenidda qoyska?
How does family reunification work?
- Haddii aad soo gashay Mareykanka adigoo ah qaxooti ee la soo dhaafay gudahood 2 sano ama ka ayaa la siiyey heer asylee ee la soo dhaafay gudahood 2 sano, waxaad codsan kartaa xubnaha qoyska qaarkood si aad u hesho "derivative" qaxooti ama asylee status. Taas macnaheedu waa in ay noqon karaan qaxootiga ah ee USA maxaa yeelay, waxay qayb ka mid ah qoyskaaga. xubnaha qoyska qaarkood oo keliya ay noqon karaan qaxootiga "derivative": xaaskaaga (seygaaga ama xaaskaaga) ama caruurtaada (guursan oo ka yar 21 marka ugu horeysa ee aad codsatay magangelyo ama qaxootiga status).
- Waxa kale oo aad codsan kartaa in ay leeyihiin xubnaha qoyska kuwaas oo horey u aqoonsaday in ay yihiin qaxooti aad ku biiri ee USA.
- Haddii aadan u qalmin mid ka mid ah barnaamijyada kuwa oo haatan tahay muwaadin Mareykan ah, waxa kale oo aad ku buuxin kartaa arjiga si joogto ah u leedahay in qoyska socdaalo si USA.
- If you entered the United States as a refugee within the past 2 years or were granted asylee status within the past 2 years, you may apply for certain family members to obtain “derivative” refugee or asylee status. This means that they can become a refugee in the USA because they are a part of your family. Only certain family members can become “derivative” refugees: your spouse (husband or wife) or your children (unmarried and under 21 when you first applied for asylum or refugee status).
- You can also apply to have family members who are already identified as refugees join you in the USA.
- If you do not qualify for either of those programs and are now a US citizen, you can also complete a regular application to have your family immigrate to the USA.
Yaa u qalma in ay codsadaan isukeenidda qoyska?
Who is eligible to apply for family reunification?
Si loo codsado in ay xaaskaaga ama caruurta aad ku biiri ee USA hoostiisa Barnaamijka mideynta qoyska, waa in aad la waxa loo yaqaano a “maamulaha” qaxooti ama asylee. Taas macnaheedu waa in aad ahaayeen qofka helay xaaladda rasmiga ah ee qaxootiga iyo u yimaadeen inay USA Xafiiska US ee dejinta. Waa in aad soo gashay Mareykanka adigoo ah qaxooti ee la soo dhaafay gudahood 2 sano ama lagu siiyay magangelyo ee la soo dhaafay gudahood 2 sano. Waa in aad ku sii qaxootiga ama asylee status ama u noqday deganaanshaha joogtada ah xalaal (kaarka cagaaran).
In order to request to have your spouse or children join you in the USA under the Family Reunification Program, you must be what is called a “principal” refugee or asylee. This means that you were the person that received official refugee status and came to the USA through the US Office of Resettlement. You must have entered the United States as a refugee within the past 2 years or have been granted asylum within the past 2 years. You must remain in refugee or asylee status or have become a lawful permanent resident (received a green card).
Affadavit Barnaamijka Xiriirka
Affadavit of Relationship Program
Waxaa kaloo laga yaabaa inaad xaq u leedahay inaad ku xereyso Dhaarta ah ee Xiriirka ah xaaskaaga, ilmahaaga (guursan, under 21), ama waalidka. Dhaarta ee Xiriirka waa qaabka loo isticmaalaa in lagu mideeyo qaxootiga iyo magangelyo doone waa qaraabo dhow kuwaas oo horay go'an in qaxootiga noqon laakiin waa meel ka baxsan Maraykanka. Dhaarta ee Xiriirka diiwaan macluumaad ku saabsan xiriirka qoyska. Dhaarta The waa in la buuxiyaa si ay u bilowdo hawsha arjiga qaraabada xaqa u yeelan kara inay soo galaan Maraykanka qaxooti ahaan iyada oo loo marayo Barnaamijka Admissions Refugee Maraykanka. Waa inaad buuxisaa codsiga this muddo shan sano gudahood markaad timaado USA. Wixii macluumaad ah oo ku saabsan dalal hadda xaq u leedahay inaad fayl, aragto US Department of State, Bureau of Population, Qaxootiga & socdaalka.
You may also be eligible to file an Affidavit of Relationship for your spouse, child (unmarried, under 21), or parents. The Affidavit of Relationship is the form used to reunite refugees and asylees with close relatives who are already determined to be refugees but are outside the United States. The Affidavit of Relationship records information about family relationships. The Affidavit must be completed in order to begin the application process for relatives who may be eligible to enter the United States as refugees through the US Refugee Admissions Program. You must complete this application within five years of coming to the USA. For information on the current nationalities eligible to file, see the US Department of State, Bureau of Population, Refugees & Migration.
Petition for qaraabo shisheeye
Petition for alien relative
Qaxootiga la Deganaanshaha Joogtada xaaladda Alien ama kuwaas oo Maraykanka ka badan shan sano ka dalban kartaa oo ku hadlaya magaca xaaska, carruurta, waalidiinta, iyo walaalaha la isticmaalayo Foomka I-130. Marxaladani waxay qaadan kartaa waqti dheeraad ah oo noqon way ka adag tahay kor ku xusan laba barnaamij. Fadlan akhri USCIS Family of US Citizens page wixii macluumaad dheeraad ah.
Refugees with Permanent Resident Alien status or who have been in the US more than five years can apply on behalf of spouses, children, parents, and siblings using Form I-130. This process may take more time and be more difficult than the above two programs. Please read the USCIS Family of US Citizens page for more information.
Waxaa sidoo kale jira barnaamij gaar ah ee xubnaha qoyska oo Iiraaniyiin ah la kulma cadaadis diimeed.
There is also a special program for family members of Iranians who are experiencing religious persecution.
Waa kuwee xubnaha qoyska waxay xaq u leeyihiin inay u yimaadaan USA?
Which family members are eligible to come to the USA?
xiriirka qoyska uu lahaa si uu u jiro ka hor inta aadan u yimid inuu Maraykanka qaxooti ama lagu siiyo magangelyo. Taas macnaheedu waxa weeye:
The family relationship had to exist before you came to the United States as a refugee or were granted asylum. This means:
- Haddii aad rabto in aad buuxiso waraaqaha u leedahay in aad xaaskaaga u yimid inuu Maraykanka, waxaad lahaa in la guursaday ka hor aad timid Mareykanka adigoo ah qaxooti ama lagu siiyo magangelyo Maraykanka. Fadlan booqo USCIS Qaxootiga & Xaaska Asylee page wixii macluumaad dheeraad ah.
- Ilmahaagu lahaa in la uuraysatay (Tan waxaa looga jeedaa hooyada horey u ahaa uurka leh) ama ku dhashay ka hor inta aadan soo galay qaxooti ama lagu siiyo magangelyo. Fadlan booqo USCIS Qaxootiga & Carruurta Asylee page wixii macluumaad dheeraad ah.
- Waxaad weli ku jira qaxooti ama asylee status ama u noqday dagane joogto ah (kaarka cagaaran). Haddii aad horay u noqdaan laga xoreeyo dalka ah. Muwaadin dhex waddaniyaynta, ma waxaad codsan kartaa si aad u hesho qaxootiga derivative status ama asylee qof qaraabo ah. Si kastaba ha ahaatee, weli waxaa laga yaabaa inaad si ay u caawiyaan soo socdaalo qoyska Maraykanka.
- Under Dhaarta barnaamijka Xiriirka, waxaad codsan kartaa carruurtaada, xaaska, ama waalidka inuu yimaado Maraykanka.
- If you want to complete papers to have your spouse come to the US, you had to be married before you came to the US as a refugee or were granted asylum in the US. Please visit the USCIS Refugee & Asylee Spouses page for more information.
- Your child had to be conceived (this means the mother was already pregnant) or born before you entered as a refugee or were granted asylum. Please visit the USCIS Refugee & Asylee Children page for more information.
- You remain in refugee or asylee status or have become a permanent resident (received a green card). If you have already become a U.S. citizen through naturalization, you cannot petition to obtain derivative refugee or asylee status for a relative. However, you may still be able to help family immigrate to the United States.
- Under the Affidavit of Relationship program, you can apply for your children, spouse, or parents to come to the US.
Sidee baan u codsadaa isu keenida qoyska?
How do I apply for family reunification?
Si aad u dalbato xaaskaaga ama caruurta in ay yimaadaan Maraykanka qaxooti, waa inaad buuxisaa Foomka I-730, ama Refugee / Asylee Petition Qaraabo. Foomkan waxaa si xor ah u soo gudbin. Waxaad haysan doontaa in ay ka mid dhowr dokumentiyo sharci oo muhiim ah marka aad codsaneyso. Marka aad download Form I-730, hubi in sidoo kale akhri macluumaadka rasmiga ah USCIS Form I-730 iyo tilmaamaha xereynta Foomka I-730.
In order to apply for your spouse or children to come to the US as refugees, you must complete Form I-730, or Refugee/Asylee Relative Petition. This form is free to file. You will have to include several important legal documents when you apply. When you download Form I-730, be sure also to read the official USCIS Form I-730 information and the instructions for filing Form I-730.
Buuxinta foomamka sharciga ah wuxuu noqon karaa mid aad u adag. Caawimaad weydiiso hay'adda dejinta ama ka heli a garyaqaan ama urur sharci ah oo caawiya muhaajiriinta. dheeraad ah oo ku saabsan keenista Baro dhowr luqadood iyada oo loo marayo IRAP.
Completing legal forms can be very difficult. Ask for help from your resettlement agency or find a lawyer or legal organization that helps immigrants. Learn more about reunification in several languages through IRAP.
Wax dheeri ah baro
Macluumaadka on this page ka timaadaa US Department of State, USCIS, oo kale ku kalsoon tahay ilaha. Waxaa loogu talagalay hanuun iyo waa la cusboonaysiiyaa inta badan ee suurtogalka. USAHello ma siiyo talo sharci ah, mana ka mid ah waxyaabaha aannu loogu tala galay in la qaado, sida la-talin sharci. Haddii aad raadineyso qareen lacag la'aan ah ama qiime jaban ah ama caawimaad sharci, waxaan kaa caawin karnaa hesho adeegyada sharci oo bilaash ah iyo qiimo-yar.
The information on this page comes from the US Department of State, USCIS, and other trusted sources. It is intended for guidance and is updated as often as possible. USAHello does not give legal advice, nor are any of our materials intended to be taken as legal advice. If you are looking for a free or low-cost lawyer or legal help, we can help you find free and low-cost legal services.
Raadi caawimo kuu dhow
Isticmaal FindHello in la raadiyo adeegyo iyo ilo ee magaalada aad ku.Bilow raadintaada